Autor Wiadomość
Kinga Malicka
PostWysłany: Sob 21:24, 25 Lis 2006    Temat postu: Gothic3

Główny bohater trafia w sam środek wydarzeń. Siły orków niespodziewanie obierają sobie inny od królestwa ludzi cel. Pojawia się nikły promyk nadziei. Tylko od Ciebie zależy po której stronie staniesz - przywrócisz władzę królowi, wspomożesz zielonoskórych czy też przyłączysz się do innej frakcji?

Decyzje podejmuj ostrożnie! Wybór, którego dokonasz będzie miał bezpośredni wpływ na losy całego królestwa. Będziesz odpowiedzialny nie tylko za siebie, ale i za setki mieszkańców.

Krążą słuchy, że w sprawy śmiertelnych zamieszane są siły nadprzyrodzone. Niektórzy mówią, że główny wątek fabularny będzie oparty właśnie o spór Bogów. Plany istot wiecznych zawsze okryte są tajemnicą, nie sposób więc zdradzić szczegółów.

Nieco jaśniejszy wgląd mam na sprawy ludzkie. Zdradzę, że w najnowszej części Gothica spotkasz starych "znajomych" - mrocznego Xardasa czy też Diego. To na pewno nie koniec niespodzianek. Epickie wydarzenia i niesamowite zwroty akcji jakich pełen będzie Gothic 3 muszą mieć swoje miejsce w wirtualnym świecie. Tak też będzie!

Myrthana stworzona została z ogromnym rozmachem. Jej powierzchnia jest cztery razy większa od tej, którą mogliście eksploatować w drugiej części gry i dodatku razem wziętych.

Świat będzie w jak największym stopniu naturalny - granice tworzyć będą morza i nieprzebyte góry. Dzięki temu nie doświadczycie nic tak nieprzyjemnego jak "niewidzialne ściany".

Kilka słów z dziedziny geografii. Kontynent składa się z trzech, różniących się od siebie rejonów - dziki, pełen mistycznych ruin Varant, zimny i górzysty Nordmar oraz centralne królestwo Myrthany.

Każda ze stref będzie cechować się innym ukształtowaniem terenu (wybrzeże, dżungla, góry, pustynia), inną roślinnością, krajobrazem oraz oczywiście bestiami. Tych z kolei będzie około 50 rodzajów, w tym nosorożce, krokodyle czy bardziej odrażające ścierwojady.


Oddzielną sprawę stanowią zaludniający lokacje mieszkańcy. W grze spotkacie przede wszystkim obywateli królestwa, orków, ludzi ukrytych w głębinach lasów, łowców orków, skrytobójców oraz handlarzy niewolników. Każda z grup będzie miała swoje własne interesy.

Polityczny podział kontynentu zawiera około 20 miast i wiosek. Wśród nich znajdzie się stolica Myrthany - Vengard, oraz Geldern. Miejsca pełne będą tubylców wiodących normalne, codzienne życie.

Z tego powodu, jeśli w środku nocy wpadniecie do miasta z zamiarem natychmiastowego zakupu nowych miksturek czy broni, przeżyjecie głębokie rozczarowanie. Większość mieszkańców będzie już dawno słodko spała.

Nieliczni pozostali będą świadczyć usługi innego rodzaju... Możliwe też, że będą zapici w trupa leżeć gdzieś w rogu gospody.

Twórcy zapowiadają także, że podczas swoich podróży gracz będzie mógł zaobserwować jak rozwijają się bądź upadają kolejne miejsca. Trzeba przyznać - brzmi niesamowicie.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group